• 2022
  • 480 KM
  • 2022
  • 480 KM
  • 2022
  • 480 KM
  • 2022
  • 372 KM
  • 25
Tesla Model 3 Long Range
46 800 €
57 564
  • 2022
  • 372 KM
Tesla Model 3 Long Range
46 800 €
57 564
  • 2022
  • 480 KM
  • 2022
  • 480 KM
  • 2022
  • 372 KM
  • 2022
  • 372 KM
  • 2022
  • 285 KM
  • 2021
  • 285 KM
  • 2021
  • 285 KM

Tesla Model 3, zakup, leasing, finansowanie

Czy chciałbyś poznać auto elektryczne Tesla Model 3? Czy potrzebujesz zasięgnąć informacji na temat Modelu 3, aby podjęcie decyzji stało się łatwiejsze? W AutaElektryczne.pl z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie i przedstawimy zalety tego modelu, aby decyzja była przemyślana i przyniosła satysfakcję z użytkowania tego wyjątkowego auta elektrycznego. Tesla Model 3 jest jednym z czołowych modeli w naszej ofercie samochodów elektrycznych oraz dowodem na to, że mobilność elektryczna nie musi być droga, poznaliśmy jej zalety w praktyce, dlatego jesteśmy przekonani o jej jakości. Wybierz nową lub używaną Teslę Model 3 i ciesz się komfortem użytkowania tego wyjątkowego samochodu elektrycznego.

TESLA MODEL 3 W LICZBACH:
Tesla Model 3 to samochód elektryczny, który sprzedał się już ponad pół miliona razy na całym świecie, co czyni go niekwestionowanym numerem jeden wśród pojazdów elektrycznych. Model 3 pojawił się na rynku dopiero w 2017 roku, a nazewnictwo mówi wiele.„3” odnosi się do trzeciego etapu wprowadzenia pojazdu elektrycznego na rynek masowy, który model zdecydowanie osiągnął. Widać to również wyraźnie na podstawie ilości klientów, którzy zarejestrowali się już w 2016 roku i wpłacili 1000 dolarów amerykańskich lub 1000 euro, aby zarezerwować jedną z pierwszych Tesli Model 3. Długość Tesli Model 3 wynosi 4,69 metra i przemawia za klasą średnią, ale szerokość na poziomie 1,93 metra jest wyraźnie w klasie wyższej. Dzięki rozstawowi osi 2,88 metra, nie tylko ze względu na napęd elektryczny, jest dużo miejsca do przechowywania. Wysokość wynosi 1,44 metra. Co najmniej 425 litrów mieści się w bagażniku, który jest podzielony na przednią część z 85 litrami i tylną z 340 litrami. Tylne siedzenia można złożyć. Silniki Tesli Model 3 były z biegiem czasu unowocześniane, a przede wszystkim zoptymalizowane pod względem zasięgu. Dostępny jest tzw. wariant dalekiego zasięgu z baterią 75 kWh i możliwością przejechania do 560 kilometrów bez stacji ładującej. Na przyszłość zaplanowano 100 kWh, co może pozwolić zwiększyć zasięg do 750 kilometrów. Mniejsza wersja oferuje akumulator 58 kWh i co najmniej 409 kilometrów, przy czym pomiary są zawsze wykonywane zgodnie ze specyfikacjami WLTP. Wydajność jest niezwykła i wynosi co najmniej 325 PS, a przy wydajności dalekiego zasięgu nawet 510 PS. Oznacza to, że Tesla Model 3 może rozpędzić się do 100 km/h w zaledwie 3,4 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 261 km/h. Korzystny współczynnik oporu powietrza wynoszący zaledwie 0,23 jest z pewnością również odpowiedzialny za dynamikę.

KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO TESLA MODEL 3:
Tesla kładzie duży nacisk na kompatybilność środowiskową. Kiedy wspomina się tutaj o skórzanych siedzeniach, chodzi oczywiście o wegański materiał, który pod względem dotyku jest zaskakująco zbliżony do klasycznej skóry zwierzęcej. Technicznie na podkreślenie zasługuje nawigacja, która oblicza zarówno przerwy, jak i czas ładowania. Oczywiście uwzględniono również stacje ładowania CCS, dzięki czemu system nawigacji naturalnie zna ich lokalizację. Cechą szczególną jest to, że prawie cała operacja działa bez przełączników i przycisków. Ekran dotykowy mierzy imponujące 15 cali, jest tak duży jak standardowy notebook. Temperaturę, system informacyjno-rozrywkowy, wycieraczki i wszystkie inne funkcje można obsługiwać za pomocą ekranu dotykowego. Dzięki ośmiu kamerom cały otaczający ruch jest rejestrowany i oczywiście na pokładzie znajduje się również słynny autopilot, który może kontrolować pas, a także prędkość i odległość. Wymagania bezpieczeństwa są również spełnione poprzez wyposażenie Tesli Model 3 w wiele poduszek powietrznych, a także ograniczniki siły pasów, napinacze pasów bezpieczeństwa i asystentów hamowania awaryjnego.